A címkézés segítségével egyszerűen megvalósíthatjuk egy weboldal és egy 3dséta egymásra hivatkozását. Ezt a lehetőséget főként az árukészletüket bemutató, webshoppal is rendelkező kereskedéseknek érdemes kihasználni. Már a fotózás alkalmával érdemes ezzel számolni, s a szándékainkhoz igazítani, hogy az üzletet bemutató kevesebb, vagy az egyes termékeket is bemutató több panorámaképet készítünk.
A 3dsétát úgy köthetjük össze a webshoppal, hogy a termékeket jelölő címkékben a weboldalra mutató linket helyezünk el, ahol a felcímkézett termékről részletes információt talál a látogató, vagy akár rögtön meg is rendelheti a terméket (vezethet a link közvetlenül a megrendelési oldalra is). S ugyanez visszafelé: a webshop termékfotóinál elhelyezhetjük a 3dséta címke linkjeit, amelyek az egyes termékeknél nyitják meg a virtuális túrát.
Például:
Milyen lehetőségeink vannak?
Termékcsoportok
Felvehetünk jellemző termékcsoportonként egy címkét, pl egy cipőbolt esetében a "férfi cipők". Ha kevesebb panorámaképet készítünk, érdemes ezzel a megoldással élni.
Egyedi termékek
Ha egyenként szeretnénk megjelölni és bemutatni termékeinket, ezt érdemes már a fotózásnál számításba venni, s ennek megfelelően elkészíteni a panorámaképeket. Nagyobb méretű, kevesebb termék esetén érdemes ezt kihasználni, ilyen lehet pl. egy bútoráruház.
Termékforgatás
A termékforgatás egy külön kategória, webshoppal együtt használva ez rejti a legtöbb lehetőséget, és a legnagyobb élményt az ügyfél számára, hiszen így a termékeket külön-külön megtekintheti, 360º-ban körbeforgatva. Például: Mazda MX5, Dimplex radiátor, Schwinn-Csepel női kerékpár.