Egy új lehetőség, vagy eszköz akkor "válik be", ha felismerjük a benne rejlő lehetőségeket, s aktívan beépítjük az eszköztárunkba. Ilyenek a webséta játékok is, amiket kis kreativitással hatékonyan felhasználhatunk marketing és promóciós célokra.
Ügyességi játékok
A nagyobb ügyességet igénylő játékokat akkor érdemes választanunk, ha célközönségünket inkább a fiatalabb korosztály alkotja. Ilyen jellegű játék például a Szegedi Ifjúsági Napok 3dsétájához készített játék, vagy a Bortér "virtuális borkóstolója".
Tárgykereső játékok
A tárgykereső játékokra a lassabb játékmenet a jellemző, s itt alaposabb megfigyelőkészségre is szükség van. A Bóly Zrt. websétájában pléldául a megfelelő takarmányok felkutatásával "fel kell hizlalnunk" a disznókat. A Lurdy Házban viszont bevásárló körútra indulhatunk, a Dóm Hotelben pedig jellegzetes szegedi ajándékokat kereshetünk meg.
Nehézségi szintek
A nehézségi szintekkel is hozzáigazíthatjuk a webséta játékokat a céljainkhoz. Így pl. választhatunk olyan típusú játékot, amelyik rövidebb, s azonnali sikerélményt nyújt a játékos számára, vagy olyat, amelyik több részcél teljesítését igényli, s hosszabb játékmenettel rendelkezik.
Mire használjuk?
A játékokkal többféle célt tűzhetünk ki magunknak. Alkalmazhatjuk csupán "önmagáért", hogy a felhasználók megismerkedjen az céggel, termékkel, stb. Vagy lehetnek határozottabb céljaink, pl. az adatgyűjtés. Ebben az esetben kapcsoljunk a játékhoz valami jutalmazást, pl. nyereményjátékot/nyereményt, vagy hozzáférést valamilyen értékes tartalomhoz, de akár versenyt is hirdethetünk a játékhoz kapcsolódóan.