A frissítés gondolata talán nem az elsők között merül fel az emberben a webséták kapcsán. Pedig itt is, mint minden webes tartalom esetében, fontos szempont az aktualitás. Főként az üzleteknél, cégeknél fontos ez, ahol az árukészlet, vagy szolgáltatás bemutatása a cél, vagy ahol kimondottan a változások nyomon követése (pl. építkezési fázisok). A frissítés lényegében egy újrafotózást jelent, amelynek köszönhetően a cég/üzlet aktualizálhatja a 3d-s bemutatóját.
Alapvetően akkor ajánlott a frissétés, ha a változások miatt az előző anyag érvényét vesztette, ami más-más időt jelenthet az egyes üzlettípusoknál. Mit javaslunk mégis hozzávetőlegesen?
- Étterem, Élelmiszer, Kávézó, Szórakozóhely - 1 frissítés/év
- Cipő, Játék, Lakásfelszerelés - 4-12 frissítés/év
- Szolgáltatás, Szervíz, Szépségápolás - 1 frissítés/év
- Ruházat, Divat - 4 frissítés/év
- Építkezés, beruházás követés - 6-12 frissítés/év