2012.11.10.
11:42

Írta: 3dvalosag

Mikor érdemes frissíteni a virtuális túrákat?

2012_webseta_csomag_ajanlasok_1352538183.png_789x201

A frissítés gondolata talán nem az elsők között merül fel  az emberben a webséták kapcsán. Pedig itt is, mint minden webes tartalom esetében, fontos szempont az aktualitás. Főként az üzleteknél, cégeknél fontos ez, ahol az árukészlet, vagy szolgáltatás bemutatása a cél, vagy ahol kimondottan a változások nyomon követése (pl. építkezési fázisok). A frissítés lényegében egy újrafotózást jelent, amelynek köszönhetően a cég/üzlet aktualizálhatja a 3d-s bemutatóját.

Alapvetően akkor ajánlott a frissétés, ha a változások miatt az előző anyag érvényét vesztette, ami más-más időt jelenthet az egyes üzlettípusoknál. Mit javaslunk mégis hozzávetőlegesen?

  • Étterem, Élelmiszer, Kávézó, Szórakozóhely - 1 frissítés/év
  • Cipő, Játék, Lakásfelszerelés - 4-12 frissítés/év
  • Szolgáltatás, Szervíz, Szépségápolás - 1 frissítés/év
  • Ruházat, Divat - 4 frissítés/év
  • Építkezés, beruházás követés - 6-12 frissítés/év

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://3dwebseta.blog.hu/api/trackback/id/tr104897388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.